Jak začít prodávat rukodělné výrobky na našem webu? Je to jednoduché, stačí se zaregistrovat, založit obchod a můžete začít nabízet své výrobky. Zákazníci si tak budou moci vyhlídnout váš produkt v hlavním katalogu, nebo zavítat přímo na váš obchod. O to, aby se zboží dostalo až k cílové skupině, se postaráme za vás formou propagace celého portálu.
Do 3 položek zboží v obchodě - tarif Free, se neplatí žádná provize nebo poplatek.
S jakýmkoli krokem při založení obchodu i s registrací vám velmi rádi poradíme. Neváhejte nás kontaktovat.
Pokud si zvolíte poplatek formou provize, tak je to 9% z každé dokončené objednávky (hranice max. provize z jednoho kusu zboží je 160,-Kč), žádné jiné poplatky už neplatíte. V případě druhé možnosti formou měsíčního poplatku je to od 99,-Kč/měsíc. Přehledný popis naleznete zde v ceníku.
Ano, od založení obchodu máte období 30 dní na vyzkoušení bez poplatků a závazků. Pokud po uplynutí tohoto období nebudete chtít obchod dále používat, tak ho zrušíme.
Ano, i tento způsob je u nás možný. Pokud budete mít v obchodě jen 3 kusy zboží a nastaven tarif Free, za vedení obchodu nic neplatíte.
Pokud s prodejem začínáte, zvolte si provizi z prodeje. V případě, že velikost vaší provize za dané měsíce začne být vyšší než měsíční poplatek, je vhodný čas přejít z provize na poplatek.
Ano, mezi provizí a poplatkem si můžete libovolně přepínat podle potřeby.
Ano, prodávat můžete. Při založení obchodu není nepotřeba zadávat IČO.
Ano můžete, to nijak neomezujeme. Své zboží můžete nabízet i na jiných prodejních serverech, na svém FB, atd..
Stačí když u nás upravíte dostupný počet kusů zboží co máte ještě k dispozici, ať je Vaše nabídka u nás aktuální. Pokud zboží vyprodáte, stačí nastavit počet kusů na 0, zboží bude stále v nabídce, jen nepůjde koupit a zákazník Vás bude moci kontaktovat v případě zájmu než ho např. stihnete vyrobit apod.
Platba za objednávku přijde přímo prodejci na jeho účet, který má zadaný v nastavení obchodu. Se zákazníkem komunikuje přímo prodejce a v administraci obchodu má kompletní údaje o objednávce.
Pokud máte nastaveno vedení obchodu formou provize. Tak z objednávky je provize vypočtena až po jejím odeslání a zaplacení. Pokud se Vám objednávka vrátí zpět, provize se z ní nepočítá. Až provize dosáhnou částky min. 100,-Kč nebo více za dané období, tak Vám zašleme vyúčtování formou faktury a takto se to potom opakuje pro další nové objednávky. Přehled provizí máte také dostupný v administraci obchodu, kde vidíte z jakých objednávek a zboží jsou provize počítány.
Pokud svoje zboží vyrábíte jen podle objednání a nemáte ho skladem. Tak i na tuto možnost jsme připraveni, stačí u zboží zaškrtnout volbu „Prodej na objednávku“ a nechat počet kusů na 0ks. Pro zákazníky, tak bude zboží pořád dostupné ke koupi v katalogu a ve vašem obchodě.
Pokud máte nějaký dotaz nebo potřebujte poradit, můžete se na nás obrátit pomocí: